13,5 mln pasażerów POLREGIO w wakacje

W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pociągami POLREGIO podróżowało ponad 13,5 mln pasażerów, co dało wzrost o 650 tys. pasażerów względem ubiegłego roku. Atrakcyjne oferty dopasowane do potrzeb klientów, nowoczesny tabor i nowe połączenia sezonowe sprawiają, że pasażerowie coraz chętniej korzystają z usług POLREGIO.

 

W minione wakacje (lipiec i sierpień) POLREGIO przewiozło o ponad 650 tys. pasażerów więcej w stosunku do wakacji w 2017 roku. Coraz bardziej atrakcyjna oferta POLREGIO, rosnąca liczba połączeń wakacyjnych, rozbudowa kanałów sprzedaży biletów, zakup oraz modernizacja taboru sprawiły, że łącznie w ciągu wakacji z usług marki największego przewoźnika w Polsce skorzystało ponad 13,5 mln pasażerów.

 

– Najwięcej  pasażerów w te wakacje przewieźliśmy na Pomorzu, było to blisko 2,3 mln osób. To efekt nie tylko atrakcyjnej oferty na takich trasach jak Gdynia – Hel, ale także coraz większej liczby ciekawych ofert i akcji promocyjnych. Również na Pomorzu odnotowano największy przyrost pasażerów w stosunku do wakacji ubiegłego roku, wynoszący ok 17% – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu Przewozów Regionalnych. Drugi co do wielkości przyrost liczby pasażerów zanotowano na Podlasiu i wynosił 15% w stosunku do wakacyjnych miesięcy 2017 roku.

 

Nieprzerwany proces poprawy jakości usług POLREGIO przy jednoczesnym wprowadzaniu  atrakcyjnych ofert promocyjnych wpływają na coraz lepsze wyniki POLREGIO. Dzięki sugestiom i propozycjom pasażerów oferta jest stale dopasowywana do ich potrzeb, a akcje promocyjne okazały się skuteczną zachętą do podróżowania. W tym roku niektóre z nich miały niestandardowy charakter, jak np. KolejLove.

 

2018 rok był kolejnym, w którym POLREGIO obsługiwało wiele atrakcyjnych połączeń turystycznych uruchamianych w wakacje. Warto przypomnieć m.in. połączenia na liniach Sandomierz – Rzeszów, Nysa – Kłodzko, Białystok – Waliły czy Busko-Zdrój – Kielce. Atrakcyjne połączenia sezonowe na Podlasiu sprawiają, że w tym województwie przyrost liczby pasażerów POLREGIO był drugi w skali całego kraju. Minione wakacje były również pierwszymi, w których kursował pociąg Zielona Góra – Goerlitz. Coraz więcej pasażerów korzysta także z pociągów POLREGIO funkcjonujących w ramach Podhalańskiej Kolei Regionalnej na trasie do Zakopanego, z których w wakacje skorzystało ponad 133 tys. pasażerów.

 

Sukces POLREGIO przynoszą również szeroko zakrojone działania nad rozbudową kanałów sprzedaży biletów, co przekłada się na radykalny wzrost dostępności usług największego przewoźnika. Bilet na pociąg POLREGIO można nabyć nie tylko na dworcach kolejowych w tradycyjnych kasach biletowych wszystkich przewoźników kolejowych, ale także w salonikach prasowych KOLPORTERA położonych w centrach miast i miasteczek, na dużych osiedlach mieszkaniowych. Stale rozbudowywane są internetowe kanały sprzedaży biletów i ta forma coraz bardziej zyskuje na popularności. W ciągu ośmiu miesięcy bieżącego roku przez Internet bilet zakupiło o blisko 5 mln pasażerów – o 23% – więcej niż w ubiegłym roku (ok. 3,8 mln). Tylko w ciągu wakacji 2018 roku bilet przez Internet zakupiło 46% podróżnych więcej w stosunku do wakacji 2017r. Warto dodać, że bilety POLREGIO dostępne są poprzez strony biletyregionalne.pl, e-podróżnik.pl, koleo.pl, bilkom.pl; aplikacje mobilne e-podróżnik, KOLEO, SkyCash; w salonikach KOLPORTER, kasach biletowych, biletomatach oraz u obsługi pociągu.

źródło: Dominik Lebda, rzecznik prasowy Przewozy Regionalne sp. z o. o. 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

*

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments