Telefoniczna obsługa klientów ZUS 23 grudnia czynna krócej

Konsultanci infolinii Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS 23 grudnia ​​​​​​​dostępni pod nr 22 560 16 00, będzie do dyspozycji klientów wyjątkowo do godz. 15.00. Natomiast w standardowych godzinach będą działały infolinie zewnętrzne w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego i świadczeń rodzinnych dla obywateli Ukrainy – informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.

  • Infolinia w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego (22 11 22 111) czynna w godz. 7-20.00 (we wszystkie dni tygodnia)

  • Infolinia o świadczeniach rodzinnych dla obywateli Ukrainy (22 444 02 55) czynna
    w godz. 8-18.00 (pn.-pt.)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, że sprawy urzędowe w instytucji możemy załatwić bez wychodzenia z domu, przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Z ekspertem ZUS-u możemy także porozmawiać przez internet
w godzinach urzędowania Zakładu w trakcie e-wizyty, czyli wideorozmowy.

Katarzyna Krupicka

regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

*

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments