3 lipca pociągiem POLREGIO podróżował 40-milionowy pasażer w 2018 roku. Szeroko zakrojone zmiany, które wprowadzają Przewozy Regionalne znajdują odzwierciedlenie w popularności usług przewoźnika.
Nowe połączenia, kolejny zmodernizowany tabor i dalszy rozwój kanałów sprzedaży to kolejne zmiany w 2018 roku, które znajdują uznanie pasażerów. 4 lipca pociągiem w barwach marki POLREGIO przewieziono 40-milionowego pasażera.
– Spółka zmienia się i dokładamy wysiłków, aby beneficjentem tych zmian byli nasi pasażerowie. Jesteśmy zupełnie innym przewoźnikiem niż jeszcze przed 2016 rokiem, przed wejściem do Grupy ARP. Tylko w tym roku wprowadziliśmy kolejne zmodernizowane pojazdy ED72 po przełomowej modernizacji. Wymieniliśmy mundury obsługi pociągów
i pracowników kas biletowych, prowadzimy przetarg na nowy system sprzedaży i aplikację POLREGIO, w sierpniu wprowadzimy nowe terminale mobilne z możliwością płatności kartą, rozbudowujemy inne kanały sprzedaży. Zadowolenie pasażerów to dla nas najlepszy dowód na to, że dobrze obraliśmy kierunek odbudowy pozycji lidera pasażerskich przewozów regionalnych, a liczba 40 mln pasażerów przewiezionych od początku roku jest tego najlepszym podsumowaniem – powiedział Krzysztof Zgorzelski, Prezes Przewozów Regionalnych.
Mając na uwadze kończący się proces restrukturyzacji Spółka już prowadzi przygotowania do rozwoju po jego zakończeniu. Przewoźnik inwestuje w nowoczesne centra szkolenia, jak np. ostatnio uruchomione w Szczecinie i pracuje m.in. nad realizacją strategii taborowej zakładającej projekt pierwszego w Polsce pojazdu hybrydowego. Przewozy Regionalne złożyły również wniosek o otwarty dostęp do kilkunastu tras międzywojewódzkich.
Pod marką POLREGIO kursuje codziennie ok. 1800 pociągów w całej Polsce. Do dyspozycji pasażerów w ostatnim czasie oddano nowe pojazdy Impuls, Elf2 i Link oraz zmodernizowane EN57Alc, Feniksy czy ED72.
źródło: Dominik Lebda, rzecznik prasowy Przewozy Regionalne sp. z o. o.