Konkurs plastyczno-ekologiczny „EKOLUDKI czyli drugie życie odpadów”

Burmistrz Sokółki Ewa Kulikowska

oraz

    Oddział dla Dzieci Biblioteki Publicznej w Sokółce,

ul. Sikorskiego 25 (tel. 85-711-24-72)

ogłasza

konkurs plastyczno-ekologiczny pt. „EKOLUDKI czyli drugie życie odpadów”

Regulamin konkursu

Konkurs trwa od 14 do 21 lipca 2022 r.

Cele konkursu:

  1. Popularyzowanie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży.
  2. Kształtowanie świadomości o znaczeniu działań na rzecz ochrony środowiska.
  3. Motywowanie i podejmowanie działań na rzecz środowiska naturalnego.
  4. Umiejętność przetwarzania surowców wtórnych.
  5. Rozwijanie wyobraźni plastycznej.
  6. Prezentacja talentów plastycznych.

Warunki uczestnictwa:

  1. W konkursie prace będą oceniane w kategoriach:

– dzieci w wieku przedszkolnym  4-6 lat,

– uczniowie kl. I-III szkoły podstawowej z gminy Sokółka,

– uczniowie kl. IV– VIII szkoły podstawowej z gminy Sokółka.

  1. Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej z dowolnych odpadów.
  2. Pracę należy wykonać w dowolnej technice (praca plastyczna, przestrzenna).
  3. Karta zgłoszeniowa do konkursu jest do pobrania pod adresem http://www.sokolka.naszabiblioteka.com/kronika-wydarzen/konkursy
  4. Prace, wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową, powinny być dostarczone do Oddziału dla Dzieci ul. Sikorskiego 25 od 14  do 21 lipca 2022 r. do godziny 1600.
  5. Uczestnik (jego opiekun prawny) dokonując zgłoszenia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wyłącznie do celów konkursu.

Podsumowanie i nagrody

  1. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej Biblioteki Publicznej i profilu Oddziału dla Dzieci na Facebooku.
  2. Zwycięzcy konkursu o wygranej zostaną poinformowani indywidualnie.
  3. Organizator nie zwraca prac nadesłanych na konkurs.
  4. Wręczenie nagród odbędzie się 26 lipca o godzinie 1000 przy  Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, ul. Targowa 10.

Źródło: Biblioteka Publiczna w Sokółce

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

*

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments