– System identyfikacji wizualnej „Miódpodlaski” z logotypem Województwa Podlaskiego został opracowany w celu popularyzacji lokalnego pszczelarstwa oraz miodów z regionu. I mamy nadzieję, że ta forma promocji sprawdzi się. To oznakowanie jest gwarancją znakomitej jakości– mówił wicemarszałek Sebastian Łukaszewicz.
Nabór zapotrzebowania na etykiety „Miód podlaski”, uruchomiony został 4 stycznia 2023 r. i planuje się zamknąć go do 15 lutego 2023 r.
Przewiduje się, że tegoroczny budżet przedsięwzięcia pozwoli na dystrybucję ok. 47 tys. kompletów systemu znakowania.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego .
Przedsięwzięcie w 2022 r. spotkało się z dużym zainteresowaniem środowiska pszczelarskiego. Na podstawie oceny zgłoszeń, etykiety przyznano na rzecz 47 pszczelarzy, którzy otrzymali łącznie 34,6 tys. zestawów. Koszt edycji 2022 zamknął się kwotą 28,6 tys. zł.
Aneta Kursa UMWP
red.: Małgorzata Sawicka UMWP
Źródło: UMWP