Pszczelarze mogą składać zapotrzebowanie na etykiety „Miód podlaski”
Chodzi o spersonalizowaną etykietę, banderolę i zakrętkę wraz z nalepką. System znakowania przeznaczony jest do wykorzystania na słoikach z miodem, wytworzonym bezpośrednio przez pszczelarza na terenie województwa podlaskiego. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach inicjatywy Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego (PCPL) działające w strukturach urzędu marszałkowskiego. Na obsługę systemu znakowania zarząd województwa przeznaczył w tym roku 40 tys. zł.

System identyfikacji wizualnej Miódpodlaskiz logotypem Województwa Podlaskiego został opracowany w celu popularyzacji lokalnego pszczelarstwa oraz miodów z regionu. I mamy nadzieję, że ta forma promocji sprawdzi sięTo oznakowanie jest gwarancją znakomitej jakości mówił wicemarszałek Sebastian Łukaszewicz.

Nabór zapotrzebowania na etykiety „Miód podlaski”, uruchomiony został 4 stycznia 2023 r. i planuje się zamknąć go do 15 lutego 2023 r.

Przewiduje się, że tegoroczny budżet przedsięwzięcia pozwoli na dystrybucję ok. 47 tys. kompletów systemu znakowania.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego  .

Przedsięwzięcie w 2022 r. spotkało się z dużym zainteresowaniem środowiska pszczelarskiego. Na podstawie oceny zgłoszeń, etykiety przyznano na rzecz 47 pszczelarzy, którzy otrzymali łącznie 34,6 tys. zestawów.  Koszt edycji 2022 zamknął się kwotą 28,6 tys. zł.

Aneta Kursa UMWP
red.: Małgorzata Sawicka UMWP

Źródło: UMWP

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

*

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments